reklama

Kradla som...?

Sedela som v aute, stierače zapnuté, no nestačili návalu sĺz, ktorý ma v ten večer pochytil. Chytil ma ako dobrý kamarát, ktorý ma stiahol za rukáv károvaného kabáta do najbližšej vinárne na jedno varené. "Číslo, ktoré voláte nie je zapojené, volajte, prosím, informácie."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (40)

Chcela som ti napísať. Bez pátosu. Stručný mail, ktorý by oznamoval ako sa veci majú. Nedalo sa, každé písmenko mi tancovalo v hlave tango, vety kankán a odstavce sa združovali do nadácií, bez príspevkových združení či akciových spoločností. Chcela som ti môj list prilepit žuvačkou na schránku. Chcela som ti z neho poskladať lietadielko a hodiť ti ho do okna, keď ho budeš mať ráno pootvorené. Keď si ma však uvidel, zatiahol si závesy. I keď si si zablokoval poštu, zmenil si číslo a raz ráno mi nechal na stole v kuchyni neosobný zdrap papiera z bločika, ktorý som dostala na tlačovke. Ten s hlavičkou finančnej spoločnosti, kde pracuje tvoja sesternica. Napriek tým pár stredám, odkedy v našej kúpeľni sú na poličke len moje flakóny a krémy, nechávam zo zvyku dvere stále otvorené. Naše dvojkrídlové dvere, ktorými sme prechádzali a dávali si nedeľný obed na sviatočnom obruse. Nemal si odísť, chcela som ti ešte prechádzať prstom po lýtku a hladkať ťa, keď si nevedel kvôli svojim purpurovožltým myšlienkam a snom spať.Viem, že síce som zmenila farbu vlasov, viem, že tie repliky z Kunderu miluješ stále aj ty. Viem, že keď tvoja mama dnes venčila ráno tvojho psa, slnko sa jej predieralo medzi vlasy a vedela som, že myslí na mňa. Že je nešťastná. Že je nešťastná, že ma máš. Máš v hlave....že by si mal byť s ŇOU. Lebo je to tak správne. Tisickrát som jej chcela vysvetliť, že to nie je tak, ako si myslí. Že ťa nekradnem. Nie som predsa zlodejka. Jedine okrádam sama seba o ilúzie a čas...

Barbora Mindžáková

Barbora Mindžáková

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

MILUJEM ŽIVOT. Snažím sa stáť a nespadnúť, neprejesť sa lásky. Je jej okolo mňa veľa, niekedy až toľko, že neviem, či ju unesiem... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu