reklama

Do tebaaa, do tebaaa do tebaaa....

Môj život je zmätok..chaos..nesústredených častíc, zhlukujúcich sa v jeden celok...ako keď zafúka vietor na jeseň a narobí kôpky...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Pouličné lampy ma zdravia...Keď sa bojím nočnej tmy..Keď ťa opúšťam a púšťam sa do tmy...Ponáhľam sa za svetlom...Vkradne sa mi do duše ako ľahké ahoj...Ako keď sme si spievali na stužkove „Zaľúbil sa chlapec“...Všetko je inak...Aj to ahoj, aj to zbohom...Neviem ťa v hlave opustiť, aj keby si ma nechal čakať na posledný vlak, ktorý ušiel ...kade ľahšie...Poďme opäť utekať po Záhradníckej...a nakŕmme tie hladné mačiatka...Nechcem zabudnúť na tvoj tieň.Nechcem zabudnúť na svetlo budov v sparne letných dní...keď si tvoji profesori brali dovolenku a ty si chodil na lacné poldecáky a viedenskú....Ani na tie prázdne ulice, kde ťa nikto okrem mňa nečakal...

Barbora Mindžáková

Barbora Mindžáková

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

MILUJEM ŽIVOT. Snažím sa stáť a nespadnúť, neprejesť sa lásky. Je jej okolo mňa veľa, niekedy až toľko, že neviem, či ju unesiem... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu