reklama

Fajčím crack a šnupem kokaín, som odsúdený na "škatuľku"?

Priznania ničia ilúzie. A ilúzie ničia ľudí. Čo ničí ľudí? PRACHY!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (39)

„Fajčím crack a šnupem kokaín, som vyvrheľ spoločnosti?“ Presne touto otázkou ma pred časom zaskočil môj veľmi dobrý priateľ, mimochodom, špička dnešných slovenských „soap operas“...Dlho som premýšľala, čo mu odpovedať, no po štvrtom šampanskom mi skrátka slová došli. Minuli sa ako drobné u Barczyho, keď máte tú neodolateľnú pekelne dravú chuť na lightky. Stačili by aj desiny...„Nie, nemyslím, že si vyvrheľ. Nemyslím, že by ťa niekto mal vôbec dôvod súdiť a škatuľkovať. Keď si dám silikóny a nechám si napichať pery kolagénom, znamená to, že okamžite moja zväčšená časť tela priamoúmerne zmenší počet mojich mozgových buniek?... A takisto je to aj s rozhodnutiami a situáciami. NECHAJME robiť ľudí to, čo chcú. Nie, neznamená, že im všetkým má prepnúť a majú začať fetovať či meniť svoje telá na nepoznanie, ale proste nepozastavujte sa nad všetkým, vo svete sa veľa vecí berie inak. Užívajte si! Choďte von, foťte, maľujte, robte nepredvídané veci, vyzujte sa a choďte bosí...A čo, že snobi na vás budú pozerať ako na poslenú lúzu???Žiadne peniaze na svete Vám nenahradia pocit čerstvo pokosenej trávy a milovania v daždi s osobou, ktorá za to stojí a cíti vašu dušu. Stačí jeden pohľad do očí a silné objatie, vôňa jeho/jej pokožky ráno (Zabudnite na OLD SPICE, či iné lapače pachu!). Poznáte niečo plnotučnejšie? / Ja tento výraz používam na veci, ktoré mi spôsobujú psychický orgazmus a napĺňajú ma o 106!/Ak stále čekujete, či má suseda Iveta OPäŤ nové lodičky a PREČO jej manžel stále kupuje nové modely áut, možno by bolo vhodné zamyslieť sa, či sú ŠŤASTNÍ. A možno by niekým spriazneným mohol byť aj ten zaškatuľkovaný Ivan zo šiesteho, čo vy na to?

Barbora Mindžáková

Barbora Mindžáková

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

MILUJEM ŽIVOT. Snažím sa stáť a nespadnúť, neprejesť sa lásky. Je jej okolo mňa veľa, niekedy až toľko, že neviem, či ju unesiem... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu